Contactgegevens
Veel gestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €6,50
Kan ik de taart zelf ophalen?
Wij bezorgen alleen.
Hoelang van te voren moet ik bestellen?
Voor reguliere taarten is het 7 dagen van tevoren bestellen. Voor 3D taarten, trouwtaarten en taarten voor een bijzondere gelegenheid, is de minimale besteltijd 14 dagen.
Op welke dagen bezorgen wij?
Wij bezorgen elke dag van de week! Dus ook op zaterdag en zondag.
Op welke tijdstippen bezorgt Taart Factory?
Taart Factory bezorgt op afgesproken tijden tussen 9.00 en 18.00 uur. Geef tijdens het bestellen aub aan op welk tijdstip wij uw bestelling kunnen leveren. Mochten we onverhoopt niet op het gewenste tijdstip kunnen leveren, nemen we contact op voor overleg.
Hoe kan je ons bereiken?
Je kan ons een mail sturen en we zullen dit binnen 24 uur beantwoorden. Ons email adres is : info@taartfactory.nl
Welke betalingsmethode hanteert Taart Factory?
Je kan bij ons via Ideal, via Paypal, zelf vooraf overmaken en achteraf (Klarna) betalen.
Klopt jouw bestelling niet of heb je een klacht over jouw bestelling?
Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet voldoet aan jouw verwachtingen. Stuur een mail naar info@taartfactory.nl en wij zullen zo snel mogelijk contact nemen met u voor een gepaste oplossing.
Hoe zit het met de BTW op jullie producten?
Op al onze producten zit 9% BTW.
Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?
Tot 5 dagen voor het afgesproken levermoment kan je kosteloos annuleren. Daarna wordt de volle prijs in rekening gebracht.
Wat zijn de mogelijkheden voor spoedbestellingen?
Je kan tot 5 dagen voor het gewenste bezorgmoment een spoedbestelling plaatsen. Houd rekening met een toeslag van 20%.
Hoe zit het met allergieën?
We houden geen rekening hiermee.
Kunnen mijn wensen ook afwijken van jullie aanbod?
Zeker! Heb je specifieke wensen? Vul dan het offerteformulier in zodat we contact met je kunnen opnemen hierover.
Hoe verloopt het bestelproces?
Plaats je bestelling via de website. Kies vervolgens je betaalmethode. Zodra we je bestelling hebben ontvangen gaan we hiermee aan de slag. Je ontvangt van ons per e-mail een bericht zodra we je bestelling hebben geaccepteerd en hiermee aan de slag gaan.
Doe de postcode check!
LET OP: Vul alleen de 4 cijfers in dus GEEN letters!
Vul de 4 cijfers van je postcode in en check wij kunnen leveren op jouw gewenste afleveradres. Kunnen wij niet leveren op de door jou ingevoerde postcode? Vul dan het offerteformulier in. Wij zullen op basis van de offerte contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken.